fredag 31 maj 2013

Extra rent!

Idag har jag besökt folktandvården.. Har aldrig gillat de där med sjukstugan. Men efter att jag vart sätta in tandställning ööhh.. typ -04! (omg de är nästan tio år sen!! Ja men jag känner mig ung iaf ;) ..så har de blivit bättre m skräcken. Så nu har de känts ok att gå dit. Fast.. Ja dom är juh aldrig riktigt nöjda på de där stället.. De gör alltid ont, och hur man än borstar gnor å skrubbar i truten så har man fuskat m tandtråd, har tandfickor, inflammation eller nått annat jox att klaga på.! Men idag, vare banne mig ett trevligt besök!!!! En ny duktig tjej som var försiktig, tipsade å berömde istället för att gnälla!

Använder Du tandtråd? Hon rekommenderade en kanon grej. Typ tandpetare i gummi! Mycke lättare att använda än tandtråd.. Så nu kanske de blir av lite oftare :)

Nu ligger jag här nöjd å belåten. Å känner runt m tungan, för de är allt en speciell känsla när dom gjort extra rent :)

/jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar