söndag 7 juli 2013

Så stod den klar!

Ja det är säkert, den är klar för gjutning! 
De är förstås garageplattan jag pratar om. Tobbe Torbjörn Rasmus Marcus Freddy Gerd har fixat å donat med grävning paddning mätning å diverse annat för att få ihop den. Jag å morsan har fixat med käk å fika å 'tagit hand om' barnen, nån måste juh göra det oxå! Så jäkla bra å de är verkligen guld värt att Ni vill hjälpa oss :) <3 


De känns (nästan) overkligt på nå vis.. Att vi ska få bygga vårt hus där, på en plats som vi själva valt, i ett hus som vi själva ritat.. Ja de kan inte bli annat än kanon!
Får vi hoppas :)

Momma har vi som sagt haft på besök några dagar, roligt för Axel å Bella å skönt för oss! 

Nella har tjatat å sarvat på mig till å från hela sommaren, men jag tycker aldrig jag har tid. Å allra minst nu egentligen.. Men mamma tog barnen å jag tog såklart chansen å få några timmar på egen hand! Så i morse smet jag iväg en sväng till golfbanan.. Som jag har LÄNGTAT.!! 
Vi slog ur varsin hink på ranchen å puttade lite sen gav vi oss ut på en 9-håls runda :) De är så himla roligt, har Du testat? Inte?! Då tycker jag absolut du ska göra det :)
Nella spelade ihop 22poäng och sänkte sig..!! Jättebra :)
Å jag skrapade ihop 16poäng (6bogeys!) å är helnöjd med det eftersom jag inte slagit en boll på 3år.


Perfekt dag för golf!



Så den här helgen får vi allt vara nöjda med :) 
Nu ska jag fixa naglarna på mammi sen sussa!
Hoppas ni haft en gohelg i finvädret :)

/jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar