måndag 22 april 2013

Ibland känns de..

Svårt.
Bara svårt att hitta motivationen..
Sen Axel började på dagis har Bella inte varit annat än sjuk. Jo förresten i helgen va hon frisk, men på fredagen blev Axel tagen av feberjävulen. Å imorse.. Gissa själva.. Bellan hade han oxå lyckats fånga in. Så nu sitter jag här med två ledsna barn, om jag bara kunde byta med dom. De gör så ont i mammahjärtat att se dom må dåligt :( Bellas tredje omgång med feber på 20dagar, kanske hjälper tänderna till att spöka, säkerligen baciller från dagis även om Axel vart frisk tills nu. De känns inte bra att ge Alvedon så ofta till lillan.. Men vad ska man då?
Jag har egentligen massa saker jag Måste ta tag i, dopet tex. Fixa å greja. Planera en fin dukning. Handla lite nya kläder. Till de behövs motivation, ge mig ge mig!!
För jag vill.

Axel har önskat torsk å äggsås, hoppas de slinker ner lite mat så han blir frisk snart!!

/jenny








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar