onsdag 12 december 2012

12-12-12

Jag han med både kaffet å laga maten medans juvelerna sov, tummen upp :)

12-12-12, visst är de lite speciellt?! Tänk alla som fått gifta sig idag!! Vilken lycka! Jag blir alldeles pirrig bara jag tänker på det :) sol , klarblå himmel , -20 , vit lurvig skinnkappa , bröllopsklänning , frostbitna träd osv visst är de härligt med vinter och inte minst vinterbröllop! Tyvärr va de inte min tur att gifta sig idag, men vi 'firar' iaf 8 månader som förlovade idag <3 så lite speciellt känns de ändå när dessa tankar kommer kring. Jag älskar dig Tobbe!

Snacket här hemma går i husanda..
Hur ska de se ut? En en-plans villa på ca 160m2 är de enda som är "bestämt" :)(..OM de blir av nu då!)
Vit liggande bred panel? Röd stående panel med ribb? Hur stort behöver kök/vardagsrum vara, räcker ca 60m2?
Måste tvättstugan ligga intill köket? (den gör de på nästan alla ritningar)

Om någon har nått bra tips 'att tänka på' så mottages de gärna :)

Natti
/jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar